Inget motiverar som tentaplugg.

Ja, motiverar till allt annat än tentaplugg alltså. På två dagar har vi gjort mer här i hemmet än på två månader innan, haha! Fått upp tavlorna i matrummet, som jag skrev om förut och en spegel (äntligen slippa balansera på en stol framför badrumsspegeln!). Hittade några gamla IKEA-ramar här hemma som jag insåg var i samma serie som spegeln så dom flög upp av bara farten. Innehållet ska framöver bli finare saker än cheesy natur-urklipp från Vaganbond! Observera annars för all del Lars som sitter vid datorn i spegel ;D

Tror (något för nästa tenta-plugg kanske?) att det blir några till ut samma serie, RAM, billiga och helt okej, faktiskt... Man kan måla dom lite hur man vill eftersom att det är solidt trä. Tänkte mig något sånthär över ena väggen här. Tom och typ 3 meter bred och 2,8 meter hög. Vi får se! Man måste ha något att fylla ramarna med också. Får ta fina soliga bilder i sommar!

Nä usch, nu är jag tråkig! Tycker dock att det är så kul med inredningspyssel, hoho! Ska nu göra en samhällstjänst, inte skriva mer, och ta er ur ert lidande genom att gå och sova ;) Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0