21 år och 364 dagar...

Tentan gick dåligt. Men jag skrev en jätteelak (men rättvis) utvärdering i kursen, och nu känns det redan bättre. Vi firade igår genom att ta båten över till Järntorget, och dra en sväng på Kings Head med lite käk och öl. Standard-stället har det blivit! Lätt värt, en pub med murriga tapeter och bord utav stockar, bås med soffor klädda i riktigt engelskt tjock gardintyg. En öl för 30 spänn. Tredje långgatan, såklart.

Fick en gamal bild från Marie igår, som hon tog i vintras, vi träffade några polare som varit på en clownfest och jag fick äran att låna en nos. Jag skrattar varje gång jag ser den bilden! Jag vet inte varför. AHHAHA!

Idag har jag inte gjort många knop, räknat lite matte och nu är det dags för bio med Lars pojkar, vi ska se Wolverine. Sällan att det går massa bra filmer på bio när man egentligen inte har tid!?

Imorgon fyller jag 22. Stor ålder? Nja. Men ni får gratta ändå. Om ni vill!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Snygg bild, har du fixat till den i paint?;)

2009-05-26 @ 22:02:55
Postat av: Camilla

Hahaha helt underbar bild jue!!! Grattis igen på fördelsedagen syster yster! du börjar komma i fatt ;)

2009-05-27 @ 11:09:13
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Daniel

Grattis på födelsedagen :) Fin fyllenäsa du har där ;)

2009-05-28 @ 19:52:45
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0