< /Helg! >

Men usch, vilken dag. Vart tog den vägen?! Jag skulle plugga, plugga, laga mat, handla, tvätta, städa... Nu är klockan elva och jag har inte hunnit med någonting alls! Inte ens andra saker, inte ens roliga saker? Jag vet inte vad som hände, nyss vaknade jag... Gud...

Men igår hann jag med desto mer, en riktig second-hand-dag. Började med att åka till Saron-kyrkan, hittade jättefina knappar! Där finns knappar till förbannelse vill jag lova. När jag precis satt mig på vagnen påväg hem ringde Lotta och frågade om jag ville hänga med och shoppa lite second-hand?! Så jag åkte hem, käkade lunch och mötte upp med henne och Johannes... vi var runt på säkert fem olika ställen! Finns hur mycket som helst här på Hisingen. Det var kul att se! På alla ställen letade jag efter svärmor Karins remmare, men hittade inte ett! Faktiskt oväntat.

Annars har vi haft fantastiskt väder här i en evighet nu. Känner att våren tar med sig massa ute-tid. Jag börjar lära känna Göteborg bättre och bättre! Var och fikade med Emil häromdagen, han visade mig Göteborgs enda tygaffär. EN ALLTSÅ! I HELA CENTRALA GÖTEBORG! Monolpol är bra har jag hört... För guds skull, Sundsvall har två! Åker förresten dit om tre dagar. På onsdag klockan 13.42 sitter jag på tåget.

Påtal om ÅKER! Ooh, jag är så glad! Jag och mor ska nämligen hälsa på min syster, I BRIGHTON, ENGLAND! Vi åker den 23:e april och är borta hela helgen, wooho! Det ska bli så kul! Där kommer det säkert vara jättevår och jättetrevligt, det ser så fint ut på bilderna jag sett! Härligt va!? Underbart.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska bli grymt att ni kommer och halsar pa, ser jag fram i mot :) du och jag pa primart pa freda haha!

2009-03-31 @ 14:03:35
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0