Va!? Äre fredagkväll?

Tar en liten paus i pluggandet och passar på att må lite illa. Vräkte just i mig en halv-liters marängsviss, det gjorde jag av tre anledningar:
  1. Marängsvissen är det enda roliga jag får denna fredagskväll (nej, förlåt, jag får ju lyssna på grannarna över oss outhärdliga dunka-dunka-musik, bråk och ihärdiga försök att riva stället också!).
  2. Lars "Jag-är-inte-så-förtjust-i-söta-efterrätter" Åslin är borta. Det har inte samma charm att dra i sig en bytta marängsviss ensam när någon tittar äcklat på en i smyg. Men mest av allt:
  3. JAG FÖRTJÄNAR DET EFTERSOM ATT JAG SPIKADE MATTETENTAN.
Hehehe, fick tillbaka den lilla jäkeln idag. Man spikar liksom inte mattetentor! Det är ju sjukt, vad hände med slarvfel? Sista-Minuten-blackouts där man får för sig att 2 x 5 är och alltid varit 7, och att arean av en kvadrat faktiskt är rπ²? Jag är expert ju på sånt, jag borde få något slags pris för att jag är så bra på sånt! Men inte nu! Ojojoj, jag unnar mig själv det här illamåndet. NU, åter till mitt favoritämne all time; MODERN FYSIK STARRING DJÄVULSLÄRAREN.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men herregud, grattis! Det förtjänar du!

2009-06-05 @ 23:31:40
Postat av: sommarflickan!

fin blogg!

vad har du för sommarplaner ? :)

2009-06-05 @ 23:35:27
URL: http://ssommarflickan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Grattis!=D

2009-06-06 @ 20:59:46
Postat av: Camilla

Fan va grymt Sis! Sjukt bra gjort! Jätte grattis!

2009-06-07 @ 14:13:03
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag är imponerad GRATTIS! Nu är det snart slutpluggat för ett tag

kram





































2009-06-07 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0