Allt föll på plats.

Jag skulle vilja beskriva mitt tillstånd just nu som lugnet efter stormen, när allt lagt sig och man ser att alla man håller av lever och huset står kvar. En lycklig tomhet... JAG TROR ATT JAG UPPNÅTT NIRVANA?! Hhaahahah!

Märks det att jag helt plötsligt har fritid igen? Tunga formuleringar, haha! Det jag ville säga var att resultatet på sista tentan kom in nu nyss. "Okej", tänker ni, "hur ska hon kunna slå att hon spikade förra tentan? Va? Nu är väl ändå måttet rågat?!" MEN VÄNTA! DET BLIR BÄTTRE! Fick nämligen 19,25 poäng på fysiktentan.... AV 18! HAHA! Bäst av alla på hela kursen! Så jävla snygg man är. Några väl inskrapade bonuspoäng och biffen är kickad.

FEMMOR I ALLT PÅ BASÅRET!
Fattar ni? Fattar jag? Ett års slit avlönat. ETT JOBBIGT ÅR!

Just nu, sitter jag i vår lägenhet på Köpmangatan i Sundsvall och myser. Vi bor ensamma här, inga fem studenter som lever rövare, bara jag och Lars! Ikväll ska han och jag fira min bedrift  med en bit mat på min favoritrestaurang, Oscar. Imorgon ska jag få sova längre än till nio för första gången på en månad, och på ett utlämningsställe nära mig finns snart min nya, fina EEE PC för uthämtning. Ljuvligt, livet är ljuvligt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag bjuder dig och Lars på Oscar ikväll.

Grattis till din storslagna bedrift.

kram

2009-06-10 @ 15:24:41
Postat av: karin

GRATTIS Linda!!

2009-06-10 @ 22:41:36
Postat av: Big Sis

Fan va du är grym Syster! Stort Grattis!

2009-06-11 @ 08:27:29
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Shit va bra du är! Grattis=)

2009-06-11 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0