Någonstans utanför Gnesta.

Sitter just nu på tåget mellan Stockholm och Göteborg. Vilket rent nöje det är att åka första klass! Fick frukost imorse och alltid gratis kaffe, te, frukt och såklart: Internet :) Gör att resan går supersmidigt, verkligen! Att jag väntat tills nu med att köpa en bärbar dator är över mitt förstånd?!

Är jättepeppad att komma ner till Göteborg, ska bli grymt att återse lägenheten, jag saknar den! Ikväll tror jag att det vankas utgång med syster och övriga hemme hos henne och hunden, hihi!

Så skönt att slippa jobbet på en vecka också såklart, trots att allting funkar jättebra i år. Jag kommer överens med alla och har faktiskt trevligt. Men vi har haft en praktikant hos oss nu som jag blivit tokig på. Han pratar non-stop och har ingen verklighetsförankning. Han började dagen igår med att cykla 200km/h inne i fabriken, ramlade och fick en spricka i ett ben i handleden och blev skjutsad till akuten?! Sen kom han tillbaka några timmar senare dyblöt med bandage: "Jag gick tillbaka hit, hade inga ytterkläder med mig till sjukhuset och det spöregnade, därför vart jag lite blöt."... Men herrregud, gå hem! GÅ HEM!

Puh! Nä, nu ska jag pyssla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0