Linda, blivande arkitet.

Yehey! Jag kom in, Lotta smsade när jag satt på jobbet att beskedet kommit och att hon blivit antagen. Jag vart tvungen att skakande av nervositet springa runt halva fabriken för att hitta en dator med internet att bara kolla lite snabbt. Och yes, kom in, på en garantiplats från basåret. Sjukt skönt. Imorgon efter jobbet ska jag och Lars fira med middag och bio of my choice. Ice Age 3, alltså ;D

Annars är det dags att sova, redan sent faktiskt! Jobbar tredje dagen imorgon. På lördag klockan 8.11 åker jag till Göteborg. Busy, busy! Fun, fun!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis! Kul :)

2009-07-10 @ 11:09:37
Postat av: Camilla

TOKgrattis igen!!

2009-07-14 @ 11:00:09
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0