...men borta bäst.

Den här filmen spelades på lokalnyheterna idag. 00.37-00.40 är den en stor bild på vårt bostadshus. Det vita mitt i bild, fem sekunder innan ser man också en glimt av det i ena hörnet, med skylten "Välkommen till Backa!". Ja, välkommen till Backa, här dör du när ambulansen väntar på poliseskort, här snor någon din TV när polisen väntar på förstärkning.

Och ingen förstår mig när jag berättar att jag har en känsla av att två datorer och en TV var att komma billigt undan...

En bra nyhet är att han som fått lägenheten efter oss (vem hade trott att dom skulle hitta en ny ägare? den förra spekulanten hoppade av någonstans efter "inbrott") sms:ade idag och bad att få flytta in tidigare, tjugo sms senare och det stod fast: den 9:e februari äger vi officielt inte den här lägenheten längre. Bless his heart.

Kommentarer
Postat av: Camila

Helt galet, tur ni flyttar i helgen!

Grymt att han ville flytta in tidigare :D

2009-01-27 @ 14:57:20
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: mamma

Det känns så skönt att ni skall flytta

2009-01-29 @ 09:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0