Måndag

Jaha! Såhär rolig blir bloggdesignen om man gör den djupt nere i sin egen självömkan, lyssnandes på Kent. Varför i hela fridens namn vi nu över huvud taget satt och lyssnade på Kent? Well, den duger på sitt murriga sätt.

Idag fick vi klartecken från hon som bor i vår nya lägenhet för tillfället att vi kan flytta in redan helgen vecka 5! Vi skulle få nyckeln runt den 28:e, det är snart?! Om en och en halv vecka!? Herregud, vad tiden går fort! Jag har bara packat en låda, och den med glas... Shit, jag måste gå och packe en till :/

Fick mina grejer från H&M idag, efter typ... tre veckor? Det hjälpte inte direkt till i röran här. Fick förövrigt femma på kemin och brev från Ortviken att de gärna vill ha mig igen till sommarn. Mer sånt, mer bra saker Gud, du ligger på minus hos mig här nu, helst efter den där el-räkningen på tusen spänn. Seså!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis til femman på kemin :)

Vi ses i morgon!

2009-01-21 @ 21:02:53
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0