Äntligen

Phu, vad skönt det är med lite lov. Nu är både jul och nyår avklarat, så det är bara att slappa loss. Och just slappa loss är jag expert på. Jag läser, kollar på film, surfar, irriterar mig på katten, dricker pro-viva, spelar dåliga flash-spel, shoppar... Och vet ni vad som mer kan göras!? Vända på dygnet! Det är jag också expert på. Det är tyvärr inte lika tillfredställande nu, att sova halva dagen som det var när jag var ung. Nu får jag dåligt samvete och ont i ryggen.


Sen jag kom tillbaka till Sundsvall har jag, trots felanda dygnsrytm, hunnit med att träffa de flesta gamla profilerna. Juldag och nyår hemma hos Jansson med hela teknikcrewet, samt fika och middag (tidigare idag faktiskt) med tjejerna. Lite mer ska man nog kunna lirka ur den här stan innan jag åker på torsdag.

Har så smått börjat planera vår nya lägenhet i huvudet, funderar på att införskaffa en ny soffa, eftersom att vi utökar vårt utrymme med 11 kvadartmeter. Hade inte varit helt fel att ha en riktig bäddsoffa, där våra gäster slipper sova på trästommen. Funderar på Månstad från IKEA. Lite dyr? Äh, kommer med tanke på att jag just klickade hem kläder för några tusen från H&Ms hemsida antagligen inte ha råd med billigaste soffan i vilket fall som helst. Det är fan för lätt att shoppa på internet. Jag är en simpel addict... Men det där var ett sidospår. Vad tros om soffan?

Annars är det ett jäkla anti-klimax att "ha" katt. Hon är riktigt omysig och river på/ner saker till höger och vänster, och gör hon inte det så sover hon. Tur för Elsa att hon är så söt... Personligen börjar jag nästan luta åt hund. Nej, nu är det dags att natta mitt eget lilla husdjur, Lars!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Den soffan är sjukt praktisk och har faktiskt även lite förvaringsutrymmen me för typ extra täcken mm, kanon.. MEN den är ganska hård, men med lite kuddar kan den bli massa mysig :) Snygg är den :)

2009-01-03 @ 21:04:32
URL: http:// catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0