Snö?

VET NI?! Det snöar här i Göteborg, big time. Flingorna yr omkring och DET LIGGER VITT PÅ MARKEN!? Jag fattar ingenting, jag trodde att det snart skulle bli vår här, såg för ett inre öga hur tussilago började skjuta ur marken och skira vårkläder letade sig fram ur gömmorna. Men icke! Jävla SMHI påstår att det ska vara såhär veckan ut? Minst! Jag protesterar!

Annars har jag fått min telefon tillbaka... eller erh... sprucken skärm var tydligen ingen hit hos reparatören så jag fick gott casha in självrisken på 600kr och casha ut en ny telefon. Och eftersom att min gamla variant slutat tillverkats fick jag istället en Sony Ericson G502. Jag antar att det är något jag förväntas vara glad för, och ja, det känns rätt gött.

MEN, vi har just nu en annons ute på blocket. Vi har sålt gamsoffan, men har matbordet, sängen och ett gamalt skrivbord kvar, vilket kan bli knepigt när nya lägenhets-innehavaren flyttar in på måndag? Känner ni någon i Götet som vill köpa bra, begagnad skit, hör av er.

Kommentarer
Postat av: Katja

Maahahaha :) u wish! ;)



du, det snöar på Irland! de trodde dom inte :)

2009-02-04 @ 17:01:07
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0