eller slask.

Japp, idag har vi haft runt 6 grader och strålande sol hela dagen, vilket betyder slask-slask-slask. Jag har suttit inne och hållt fötterna torra, och gjort vad jag skulle, nämligen pluggat mellan elva och nio med avbrott för matlagning. Antagligen runt 7-8 timmar effektiv tid och jag hann ett kapitel. Woho, vad det är svårt... Blir till åtlöje också, när jag sitter och vrider armen ur led i något försök till höger-handsregeln och Lars skrattar sitt överlägsna skratt... kul Lars, kul!

I lördags var jag och mamma på Myrorna, det var roligt! Mamma, glasögonexpert, hittade nämligen ett par riktigt gamla, stora glasögon, välvårdade och av ett dyrt, fint märke, för 40 spänn. Dom ska hon sätta in tonade solglasögon-glas i till mig, skitkul! Det är min födelsedagspresent i maj! Så nu ser glasögonen inte bara ut att vara köpta på myrorna, nu är dom det också. Passade på att fynda en kofta jag ska byta knappar på och en klänning till våren, som definitivt är påväg nu, jag känner det på mig.....

Nej, nu börjar Beck-filmen igen. Och imorgon börjar en ny vecka... ingen rast, ingen ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0