Kritik avklarad.

Eller kritk och kritik, sågning snarare! Han som ledde vår kritik var väldigt hård. Vi hade fyra som presenterade sina projekt idag och till mig och en kille från A gav han ungefär en positiv grej var, till de andra två ungefär två positiva grejer var. Av 25 minuter!! I pauserna stod jag och Hanna och kippade efter andan i ren chock. Det här var inte vad vi hade förväntas oss!

Själv är jag nöjd. Har lärt mig massor idag, utöver det vår kritiker sagt. Jag hetsade heller inte upp mig för fem öre som jag har en tendens att göra, utan lyssnade snällt på tjugo minuters negativ kritik. Kände att jag fick några grejer som var konstruktiva, men några mindre konstruktiva. Helst eftersom att kritikern hetsade upp sig en del över att jag valt att inte ha fönster ("det är helt oacceptabelt" har jag lärt mig idag, trots att jag tyckte att det var spännande).

Efter kritiken la jag mycket konstruktivt fram att jag tyckte att han lagt för mycket vikt vid de negativa sakerna, trots att det han sa varit konstruktivt. Vi hade en väldigt fin disskusion om saken.

Jag menar att det är vår första kritik och att man kanske kunde se mellan fingrarna med vissa saker, han menar att det är vår första kritik och att det är nu han alltså har mest att klaga på. Smaken är som baken, eftersom att alla höll med mig har han dock lovat att lägga mer tyngd vid de positiva grejerna imorgon. Woho! Nu är det över! Nu kan jag riva, hoppa eller kissa på modellen om jag vill. Äntligen.

Nu ger jag mig själv en "du är inte dålig"-pepp genom att måla naglarna, ni kanske får se resultatet sen! Om ni är snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0