Dear Santa...

Då är det jul snart, väldigt snart. Jag insåg det i fredags när vi hade AT's årliga julmys med julbord. Därför kommer en - något sen - önskelista!

Jag önskar mig...

1. ... en betald hyra. Eller ett bidrag åtminstone! Varför? JA, TITTA SJÄLV!!! &#%!*-Poseidon, konstigt att det är bostadsbrist i stan när vi har två lägenheter i tre månader.

2. ... ett smyckesträd. Till exempel det svarta lilla från Åhlens, KOLLA HÄR! Eller det från butikstylish.se, KOLLA HÄR! Är de inte fantastiskt snygga?! Perfekt på vår nya byrå.

3. ... nagellack. Alla färgar; man kan inte ha förmånga nagellack! Gärna cremelack (glitterfria), tänk Essis höstkollektion, som Angora Cardi eller Mink Muffs. Dock spelar det ingen roll vilket märke! Billigt är oftast bäst ;) Om man vill spexa till det lite såg jag att dom har börjat sälja "nail-art"-nagellack för 29 spänn på Cubus, alltså sånna med smal pensel för dekoration, det är ju en kul grej!

4. ... värdebevis till konantkort, halebop vänner (yes, jag har bytt bort &¤%#!-telenor). Gärna 200kr, för då får jag gratis sms, hahah! En perfekt "bra att ha"-present istället för raggsockar! (Fast fan... raggsockar är ju varma och sköna... kontantkort i ett par raggsockar kanske?)

5. ... (eller här borde det stå; "Vi önskar oss") en kolsyremaskin. Kanske en Sodastream Jet? Jag är inte insatt, men en billig, liten, smidig variant, för vårt kök är överbelamrat!

6. ... ett presentkort, det är aldrig fel! IKEA, H&M, Make up Store, Body Shop, Panduro Hobby, Lagerhaus...

7. ... att alla barn ska ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Camilla

antecknar febrilt Nej just fan jag har ju redan köpt den julklapp ;)

2009-12-13 @ 14:04:55
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0