Dagens...

... UPFFINNING: Helst ärligt det bästa någonsin. Hur sjutton skulle det gå att rita och bygga saker i skala 1:50 om man inte hade en linjal i den - och 6 andra - skalor? OMÖJLIGT. UNDERBART. ♥

... OSMART: Måla rött nagellack när man pysslar med pappersprylar. Röda streck överallt. Så fort jag skrapar emot min bäbis a.k.a. modell "ritar" min nagel en röd repa. Fint. Väldigt fint.

Men hörrni, snart är jag klar!!!

Och alla julklappar är i princip inhandlade, bara herr Åslin kvar. Dock har jag beställt vissa saker från internet, och inget av detta behagar komma. Börjar bli orolig; behåller post-snubbarna på Gottepåsen, Tunnbindaregatan 19, mina paket?

Nej, inte tid för konspirationsteorier. Modell, vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0