Åh...

Fick hem två paket idag, bara för att jag skrev sådär. Bland annat mitt essie-nagellack, som förövrigt är ascoolt. Fungerar över förväntan bra, torkar på några sekunder och ger ett perfekt resultat med bara ett jättetunt lager. Blir så sjukt snyggt med matta naglar! Och det kan ju användas över alla nagellack man har hemma, ger alla färger ett ansiktslyft. Rekomenderas!

Nåja, nu är jag i princip klar med min bastu, även om inlämningen är uppskjuten till fredag. Så för att fira detta spenderades gårdagen på Kings Head på andra lång med trevligt sällskap från klassen. Några öl och afterwork... och... yatzy?! Vart i Sverige förutom Göteborg, kan man gå och köpa en öl vilken dag i veckan som helst mellan 17-19 och får gratis mat till? Kan inte vara många ställen. Sjukt bra!

Japp... Nu ska jag motvilligt slänga mig in i mattens underbara värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0