I Nortan

... med hela tjocka släkten, typ: Mamma, pappa (ja, jo, dom bor ju här), jag, Lars och Camilla med karl.

Jag kom i onsdag, i torsdag var mamma och jag och shoppade i Stockholm och fixade nya glasögon till mig, snygga titanbågar i silver i lite "pilot"-stuk. Min syn har försämrats med 0,50 dioptri, till -2,0 på vänster och -1,5 på höger. Vilket betyder att jag på vänsterögat ser tydligt i ca 0,5 meter! Herregud, jag kommer bli blind i den här hastigheten.

Torsdagskväll kom Lars. Vi har mest egentligen slappat för torsdag, fredag hade vi haft finväder! På kvällen kom Camilla och Rasmus, så idag regnade det såklart. Vi fyra "barn" åkte in till Norrtälje och shoppade lite på dagen, jag hittade en fin weekend-väska, men Lars och Rasmus, dom hittade något bättre; MATCHANDE REGNKLÄDER, hehehehe...

Ikväll har vi firat Camilla som fyller 25 på måndag, druckit skumpa och käkat smörgåstårta! Nu är alla utom jag som sitter här, och Lars och mamma som tittar på en norsk dokumentär om en vassbåt (?) ute och går med Terance, men när dom kommer tillbaka ska vi äta tårta. Ett recept som jag fick av Christina för några hundra år sedan: Maräng-crisp-tårta med smörkräm, grädde och färska blåbär, plockade i fredags! M-ums! Kommer bli grymt... Dags att koka kaffe?

Till sist: GRATTIS CAMILLA SOM FYLLER 25 ÅR PÅ MÅNDAG!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahhaha fasen va snygga dom är våra män :P

Tackar så jätte mycket för gratulationerna och presenten :)

2009-08-03 @ 10:02:44
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0