Hemma!

Äntligen! Åh, så skönt det är att sitta vid sin egen dator igen! Och att sova i sin egen säng sen då?! Oj, oj, vad underbart!

Sitter just nu i min morgonrock och käkar "frukost" vid datorn, alla stolar i lägenheten är nämligen hemma hos Camilla. Igår firade vi hennes 25-årsdag med kk-fest, alltså k-kräft-fest, alla närvarande var tvungen att klä ut sig till något på K och äta kräftor. Jag var kines så gott jag kunde, annars hade vi en kronprisessa, kadett, kapten, Karlsson på taket, katt, kung, kortlek, kölappshållare, kickboxare, Kill Bill... Och vidare på samma tema ;) Jättetrevligt var det, och min första kräftpremiär i princip, det var faktiskt riktigt gott!

Tyvärr stannade jag inte direkt till sist utan drog mig hem rätt tidigt, var helt slut efter nattåget hem i fredags! Han överst hade lampan tänd hela natten, antar att han inte kunde sova och därför ville hålla alla vakna? Han över mig tappade galge, kalsong, strumpa, mobiltelefon på mig, i den ordningen och med jämna mellanrum... TREVLIGT!

Nu är jag dock back on track efter 12 timmar sömn inatt och ska snart träffa Lotta på Backaplan, vi ska fika och hon önskade gå på ÖB, vem är jag att ta ifrån henne den lyckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0