Bakis i repris.

Sitter här med dåligt samvete för att jag inte pluggar till omtentan, hade en mardröm inatt om att jag satt kvällen innan tentan och fortfarande inte pluggat något... Kommer antagligen inte hända, men det hela känns mest bara hopplöst, jag kunde allting dagen innan tentan sist, derivator, summor, asymptoter och bevis satt som en fläksläpp! Det sket sig uppenbarligen, varför skulle det gå bättre nu?

Hör ni hur less jag är? Dopaminunderskottet som talar. Jag är för gammal för att vakna bakis för andra dagen i rad! Men fan vad kul det var i onsdags! Inte varje dag man festar med vilddjuren Elin och Emma ;D Ojoj, inte varje torsdag man vaknar så sällsynt bakis...... Gårdagen var också skoj! Förfest med tjejgänget, synd bara att jag var sådär sugen på att gå ut, fortfarande bakis när jag började dricka igen?! Och lämnade flickorna vid tolv för sköna sängen hemma. Ikväll hör jag att det ryktas om påskfest hos Jansson. Vi får se hur det hela utvecklas... Tredagars? Sitta på tåg hela lördagen bakis? Peppigt.

Idag är det i alla fall grymt väder ute. Strålande sol! PLUSGRADER I SUNDSVALL! Jag ska ge min mattebok lite mer kärlek innan jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är inte så mycket kvar nu.

Lycka till

2009-04-13 @ 08:38:59
Postat av: M

hej

hittade dej via camillas blogg. tankte bara saga att du har en sjukt snygg bloggdesign. hoppas ni har det bra dar hemma i kalla sverige. sjalv har jag det alldeles utmarkt i kalla NZ.. =]

2009-04-13 @ 09:46:35
URL: http://amadangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0