Äntligen!

Jag har väntat i nästan 22 år! 22 år av ångest, tandgnisslan, klister som nästan givit ansiktsförlamningar och dålig fejk. Men äntligen, äntligen kom räddningen för oss som föddes med fyra ögonfransar med en sammantagen längd på två millimeter. Oss som lessnat på lösögonfransar för att ens ge illusionen av fylliga, läckra lashes:
 
BAMPADAM! FIBERWIG! Funkar seriöst sjukt bra! Och dom håller vad som utlovas, för det är fan lösögonfransar som man målar på. Man liksom ser hur små fibrer hakar i riktigra fransarna och bygger ut på längden. Sjukt kul! Värt pengarna alla gånger!

Och precis som med parfymen My Morgan som jag en gång i tiden letade ihjäl mig efter hittade jag den på Cubus av alla ställen? Coolt. 2 - 0 till Cubus.

Annars är vi i Sundsvall. Två meter snö typ, fast det har smält undan rätt bra på den dryga vecka vi varit här. Har inte hunnit med jättemycket, men det blir såklart rätt stressigt nu sista dagarna, dåligt timing att åka hem på lördag när alla kommer, men så kan det gå när man är beroende av SJ!

Imorgon är det en gammal hederlig onsdagsutgång med onsdagsutgångsgänget som gäller! Ska bli sjukt kul! TAGGAD är bara förnamnet. På torsdag ska jag och Karin ta en sväng på IKEA, kanske middag hos Åslins och jag håller tummarna för en liten drink med tjejerna. Eller så kanske någon kan dra ihop en hemvändarutgång på kvällen? 

På fredag är det påskfirande med Åkerdahl/Åslins. Jag och Lars firar tydligen även två och ett halvår tillsammans på långfredagen? Spännande?! Och på lördag åker vi ju som bekant hem på förmiddagen. Skittid, då kostade ändå biljetten 500kr var? Nåja. Nu vankas det nog lite kvällsfika ovanpå den här supermiddagen vi tidigare intagit hos äldsta genarationen Åslin. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha sjukt att ni har sno och vi typ har sommar! hahah! Galet , Halsa Norr fran mig! Ses snart i soliga Brighton :)

2009-04-08 @ 12:21:57
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0