Oktoberfesta med mig?!

Jag börjar komma in i lunken känner jag! Pluggandet börjar bli vardag. Matlådan står i kylen varje morgon. Jag behöver inte kolla vilken buss jag ska ta. Eller vilka föreläsningar vi har under dagen. Det är skönt!

Idag käkade jag lunch hemma hos Emil och Linnea som bor 3 minuter från min skola, det var jäkligt trevligt. Tänk om man kunde bo sådär fint på nybyggda Lindholmsallén! Fan vad mycket buss man skulle slippa åka :P

Annars försöker jag just nu övertala folk att åka med mig till Tyskland den 24:e oktober och fetfira att första tentaperioden är avklarad och såklart: Oktoberfest med sjukt mycket öl! Aron var den enda som lät positiv och delade min vison av tyska ölflickor med djupt urringade vita tröjor, hängselkjolar och blonda flätor, men jag tror inte att fascinationen gick längre ;) Hör av er om ni är på!

I helgen är det husfest här på fredag och korridorsfest hemma hos Marie på lördag. Sen ska jag försöka shoppa lite höstkläder och kanske få ordning på vardagsrummet på allvar, fel att ha en kofta att ta på sig och gardiner i fönstret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0