Nu är det på riktigt

Jaha, då var skolan igång for real. Hamnade i grupp ett, vilket betyder att jag var topp-30 på provet. Känns lite stressigt att hamna i den gruppen där typ 75% av alla antagligen redan läst natur och bara siktar på femmor i allt för att komma åt garantiplatserna. Det går antagligen bra, tre av de fyra jag kommit närmst på den här tiden hamnade i samma grupp.

Klickade för övrigt hem ett par jättesnygga beiga chinos, ett par smaskiga vinröda pumps, massa strumpbyxor, bas-linnen och -tishor från H&M häromdagen. Så jäkla kul när allt man får hem i ett paket sitter som det ska, grymt att ha något nytt att ta på sig till veckans kommande bravader.

Ikväll är det nämligen bastukväll med hamburgare och öl för hela slanten. Det är säkert bra för min på-g-förkylning. Imorgon ska Lotta och jag fira Marie som fyller 21 och på torsdag är det första pubrundan, woho, ~15 pubar! Det här är nog den vecka jag har som fullast upp, så att säga. På fredag ska systrarna Bergquist försöka spika in en fika också, och i helgen ska jag ta igen förlorat plugg. Att man ska ta det lite lugnt i början är väl det enda lärarna på Chalmers missat att lära sig. Nu; in i bikinin och på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0