Lördag

Pluggar kägelsnitt efter en vecka med räta linjer, binom och andragradsuttryck. Ja, ni hör ju att jag gick hem tidigt igår, har pluggat tills nu och ska sätta mig med matteboken igen snart. Men så kan det gå! Ikväll ska jag festa bort allt jag lärt mig på Maries korridorsfest med skitigt kök, massa fulla universitetsstudenter och den obligatoriska tyska utbuyesstudenten. Yes! Dubbel-yes för att jag har nyinköpta kläder att mingla runt i.

Jag var för övrigt på apoteket igår och hämtade ut det som ska bevisa att jag är befriad från min nål-fobi för evigt. Jag svor när jag såg asken, svor ännu mer när apotekarien skulle vara snäll och visa att innehåller inte var lika farligt som utsidan. Jag slår ett slag för en p-piller-fri värld och sätter in en p-stav på onsdag. Nu har jag lite second thoughts, checka nålen! Jämför med tändstickan?! Det där kan få en normal människa ur balans! Herregud...

Nä, nu är det slut på självömkan. Jag ska gå till en som självömkar mer istället, och skrika honom lite i örat. Lars kom hem fyra igår och väckte mig, pay-back-time, moahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit du som springer så fort du ser en nål. Det här borde bli intressant.

2008-09-20 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0