Äntligen helg!

Puh, vilken vecka! Bastukväll med hamburgare och öl? Trodde jag, ja! Tydligen var det bastukväll med öl och sittning. Min första sittning! Kunde inte varit på ett finare ställe! I en timmerstuga ute vid en sjö, nybadad och nybastad, knäckebröd, ärtsoppa, pankakor och bäska droppar. Fridfullt va? Efter maten dansade vi på bordet till Spice Girls ;)

Firade som sagt Marie med taccos i onsdags. Och pubrundan vart inte heller helt misslyckad. Vi var fem pers som sprang runt, hann träffa Camilla och Lars. Vi hann dock bara med 5 pubar, men vafan, vi köade mer än vi drack öl! Nästa runda, då jävlar...

Fredag yrade jag och Camilla på stan och letade webhallen, jag införskaffade nämligen Spore för den nätta summan 349 kr. Så nu vet ni vad jag gör på fritiden. Fredagkväll och lördag har förflutit lugnt, pluggat fysik hela dagen idag, krafter, resultanter, komposanter och moment, säkert 6 timmar effektiv tid. Nu har jag bara några timmar matematik, rymdgeometri för att vara exakt, kvar innan jag har fritid igen. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0