Vafan USA!

Nu tror ni att jag ska skriv något om hur hemskt det är att vi snart har ännu ett Amerikansk wack job till president, och ett ännu värre som vice, men så djup orkar jag inte vara en sen (ja, sen, det har varit en lång vecka) fredagskväll... Nä.

Varför i helvete är det så att dollarn tok-rusar upp så fort jag kikat in några myströjor/klänningar/toppar att beställa från forever21.com? Plockade ihop en liten basket med massa sköna höstprylar, men tänkte vänta med att beställa tills H&M-grejerna kom. Och nu? Dollarn har gått upp 50 öre helt plötsligt, över 7kr!? Nä, nu får det nog ta och krisa lite därborta. 6kr per dollar är alldeles lagom. Tack.

Annars, när jag inte dansar min "sjunk-dollar-sjunk"-dans, blir det en stört lugn helg. Jag ska roa mig med 2 kapitel i matten och 3 övningshäften i fysik. Ikväll blir det chips och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0