Vafan IKEA!

Fortfarande inga världsliga hemskheter, även om jag säkert kunnat hittat några i ett företag som gör engångsartiklar till möbler.

Nej, nej, idag är jag mest putt för att vi åkte till IKEA Bäckebol, ca 30 minuter och nåt byte med buss, och kom dit för att inse att mer än halva varuhuset är nedstängt för ombyggnation och den andra halvan står i ett regnfyllt partytält ute på parkeringen. Hmpf! Jag som tänkte dekorera vardags-rummet så vackert i turkost. Lite upp-
piggande i höstmörket... Knallturkosa munblåsta lampor i fönstret och lite mysfiltar och kuddar, blir skitbra till den gråa soffan!

Det får bli Kållered till veckan, minst en timme och tre byten med buss! Jag känner för att få ordning här en gång för alla nu när vi sa nej till Lindholmsallén. Ja, vi sa faktiskt nej. Återkom om ett år så ångrar jag säkert skiten ur mig. "Vi sitter ju inte i sjön!" kommenterade jag när Camilla sa att vi borde ta lägenheten, "nej, men i Backa... och det är nästan samma sak!" fick jag tillbaka. Håll tummarna för Kållered, nästa helg får ni se bilder på hur fint vårt vardagsrum i sjön vart!

Kommentarer
Postat av: Katja

jag tänkte gå in på ikea här hemma nyss, men de va ju sjukt mycke folk!

2008-10-05 @ 22:13:36
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0