Vafan i allmänhet!

Kläderna kom idag! Det var bra, allting satt som skräddat. Även på Lars. Han fick en halsduk och en tröja som passar jättebra till hans ögon. Och det där lät lite mer gay än tänkt. Iallafall:

Dom där 300 kr är enligt min bank och H&M borta. H&M har bara dragit de pengar de borde dragit, kappan jag beställde var nämligen slutsåld, och banken sa: "jag skickar ett formulär". Det var allt: "Hej, ni har tagit 300 kronor från mig", "jaha, jag skickar ett formulär"... Ska det vara så? Dom har fuckat och jag får sitta med formulär och fylla i och skicka in!? Underbart, imorgon ska jag försöka få rätsida på det där.

Det här med pengar är inte min grej! Inte oktobers grej. Fick cirkus 8000 för lite i lön. 300 kronor försvinner mystiskt... Råkade beställa lite klädern från forever21 också. De rear 21 olika plagg varje dag, idag lyckades dom välja massor jag kikat ut, så det vart lika billigt som om dollarn skulle ha varit nere i 6kr!

Nu har vi för övrigt haft "sista föreläsningen" i både fysik och matte innan tentorna. Resterande föreläsningar är bara genomgång inför tentan. Så jävla skönt! Inget mer nytt på två veckor! Nu ska jag plugga, för att fira! ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Erkänn, det lät exakt så gay som tänkt?

2008-10-12 @ 12:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0