IKEA-day

Idag har jag och Lars varit ute på äventyr. I Mölndal. Jag tror att vi åkt buss minst tre timmar, för att ta oss till IKEA! Herregud, Kållered köpstad var inte direkt nästgårds. Men, det vart jättefint här hemma med lite kuddar, filtar och lampor. Tyvärr känns såklart själva lägenheten mindre ju trängre det blir, men myskänsla går före!

Det märks att tentorna smyger sig på. En vecka kvar nu, och övningstentorna i fysik sitter jag fortafarande och gapar dumt åt. I helgen gjorde jag allt utom att plugga. Vart en liten utgång på lördagen med fina-flickor-förfest med vin och ost. Riktigt gott var det, köpte ett vin som skulle passa till grönmögelost och lite Cambozola, tack systembolaget för er dryckesnyckel! ;) På söndagen bakade jag muffins, dom vart sjukt goda. Sen räknade jag två fysiktal. Det var helgens skörd!

Har tyvärr insett allvaret. Helst sen jag fått upp ögonen för Arkitetur och Teknik, vad tror ni om det? Nu är det iallafall på riktigt gott folk, nu är vi på Chalmers, och nu är det femmor i allt som gäller. Håll tummar och tår.

Kommentarer
Postat av: Katja

mmm gott med muffins :)

ni har väl ändå inte femmor, ni har väl A-E i betyg, eller?

2008-10-15 @ 08:59:15
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Katja

okej, låter lite skumt. men så är det väl på chalmers ;)

2008-10-17 @ 12:38:35
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Ni vet att IKEA Bäckebol ligger typ 20 min bussresa från er va? Men ja Kållered e ju trevligt de me ;) haha!

2008-10-18 @ 17:06:49
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0