Duktig.

Hm, det känns som en duktig helg. Har pluggat i överkant, gjort en tenta-plugg-planering, handlat det sista inför London, bokat klipptid, stickat klart halsduken, bytt knappat på en kofta och sytt fast de som lossnat från jackan, promenerat i finvädret, betalt alla räkningar... Vi lagade även riktigt god mat i lördags, fläskfilé med rotsaker och hemmalagad bearnaisesås (som inte skar sig). Antagligen känns helgen lite duktigare än den varit, eftersom att jag över huvud taget överlevde den med förkylningen och mitt extrema ryggont.

Nåja, sjukt mycket duktigstämpel blir det över halva nästa vecka också, för att kunna slappna av som fan i London till helgen! Min väska jag beställde hem från Halens är klockren! Eftersom vi bara har betalt för att ta med handbagage får den inte vara så stor; den är 50x33x17 cm, låter rätt litet, men är "enorm"! Kommer kunna shoppa massor ändå :) Ska bli så underbart!

Ska köra det sista matteplugget nu innan jag och Lars drar hem till Camilla på söndagsmiddag!

Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Hoppas att all röd Curry o Kokos inte gjorde dig koko i huvudet utan de gick bra att plugga ;)



PS. Lade till anvisningar på min sida angående Fast Dial pluginet DS.

2008-11-24 @ 17:29:00
URL: http://www.swese.se
Postat av: Ulrika

Tja! har skaffat en ny blogg nu, ska försöka skriva i den regelbundet, men kan inte lova något=P

www.ulrikashjarta.blogg.se

Jag vet att namnet år as-cheesy, men det är väl jag också antar jag^^

2008-11-25 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0