A Partial Tour

Yes, igår spelade Tiger Lou på Brew House. Och jag var där. Brew House var perfekt. Lagom stort och en mysig barhörna. Bandet spelade hela nya skivan rakt igenom, en trevlig presentation av de nya låtar för mig som knappt lyssnat på A Partial Print. Egentligen kom hopen folk inte riktigt igång förrän call back:et när de spelades lite gamla godingar som Nixon och The War Between Us. Men det gjorde ingenting, det var magiskt ändå. Vi drack någon öl för mycket och jag höll på att inte komma hem, men det var det definitivt värt! ;D

Annars går allting framåt utom plugget, har haft en rätt busy vecka med 2-års-dagen i måndags, junta i tisdags och spelningen igår.  Imorgon kommer tentaresultaten för matten. 40% underkända. Spännande! Är annars sjukt less på allt vad matte och framförallt trigonometri heter. Säg inte ens "enhetscirkeln"... fan vad hösten gör med peppen. Till helgen blir det ta igen allt förlorat plugg och korridorsfest. Nu är det dock dags att dra sig ner mot stan, fika med syster!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Awww, nu får jag en massa flash-backs från tiden på Pipeline=)

2008-11-14 @ 21:55:25
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 22:00:15
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0