Perfekt födelsedag!

Underbar dag igår! Tack till alla som hört av sig, smsat, ringt och kommit ihåg mig, det betyder jättemycket! Något slags tack även till dig som ringde från ett obefintligt 060-nummer och väckte mig imorse, det var ju kul att bli grattad från oanat håll. Oanat för att jag inte har någon aning om vem du är, men som sagt, det var ju trevligt att du hörde av dig...

Allting vart precis som planerat igår, födelsedagsshoppade lite på stan innan jag åkte hem till Lars familj och solade lite, blev sjungen för, fick öppna lite paket och åt ihjäl mig på Karins världens godaste porterstek! Stört gott! Efter maten tvingade vi oss ner i den 15-gradiga poolen, vilket var 4 grader varmare än badpremiären förra året, då den 20 maj. SKÖNT?! Nja... När vi torkat vart det födelsedagskladdkaka med kaffe, baileys och yatzy! Lars lät mig inte ens vinna på min egen födelsedag ;P

Äntligen mina!Dagens bästa var Lars present, mina tre små body butter från Body Shop, jättemysig smultron-honung från Karin, storasysters sms med texten "och jag kommer alltid vara äldre än dig, så du behöver aldrig känna dig gammal" precis när jag satt och åldernojjade på bussen och Malins blogginlägg!

Nu ska jag pillra mig ner på systemet, lite tjurig för att mina likörer inte kommit på en vecka när det brukar ta typ 4 dagar! Men jag kan ju inte direkt gå och handla någon annanstans demonstrativt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo men visst tur du har mig så du slipper länna dig gamal ;) Undrade just om du inte skrev blogg längre åsså hittade jag denna, tokigt :)

Jobba på duktigt sis för snart är du en fattig student som oss andra ;)



Kram Big sis

2008-06-24 @ 20:48:46
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0