It's friday...

Och jag jobbar imorgon. Har mest shoppat idag, varit på IKEA och spanat in lite möbler och smått och gott till nya lägenheten. Sitter här och smuttar på ett litet glas butterschotch och måste sova om några timmar, kliver ju upp halv fem. För att göra det hela bättre har Lars fastnat på Westlifes Us Against the World och sitter med gitarren och sjunger som någon tagen ur ett pojkband, fel att hitta en bra låt? Man vet ju hur det gick med hans crush på Rhianna, innan jag visste ordet av satt jag där med en cover på Umbrella.

Låntråkigt som sjutton annars, ska försöka hitta en sysseslsättning. Det blir antagligen något avsnitt av House från sängen... Om jag inte ska äga upp Lars på Fifa 2008 först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0