My Morgan-Monday

Jaha, jag gick ju verkligen upp och joggade imorse. Nej, vaknade försent och skyndade ner på stan på en fika på Coffe House och dekadensshopping med Malin som var lika opepp på att shoppa som hon var pepp på allt annat förra veckan. Med andra ord, jag shoppade och Malin släppte ut eller ja eller nej ibland, om hon orkade.

My MorganJag gjorde dock ett enormt fynd idag. Hittade äntligen parfymen My Morgan som jag letat efter i en månad. På Cubus av alla ställen. Tokigt. Sugen på att köpa Morgans Love De Toi också, är det trist? Men båda luktar ju precis som jag vill lukta om sommaren, som en blomma. Och jag älskar att ha en ny parfym, gå runt och lukta gott och känna sig lyxig.

Har precis tittat på första avsnittet av Sex and the City, ska titta på andra nu! Imorgon blir det nämligen filmen och efter det en tema-enlig Cosmopolitan (eller Hunk Martini) på Oscar. Yeay!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men nu är peppen på väg åt rätt håll igen :)

2008-06-25 @ 00:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0