Okej, Ulrika...

...jag ÄR en tant. Jag har våtservetter i väskan som jag tog upp så fort vi åt apelsin. Och idag la jag in sill. Till midsommar. Det blir inte billigare än köpt sill, bara bättre, fast mest av allt var det kul. Ja, jag sa ju det, jag är klart övermogen. Men trevlig ändå.

För att jämna ut kan jag berätta att jag fick hem 4 drinkböcker med posten, äntligen något att läsa på jobbet! Kan nog sluta köpa böcker om just drinkar nu, eftersom att jag är uppe i 8 stycken. Men det är roligt att läsa trots att jag kan allt som sägs! Nu; över till att försöka byta bort de sista arbetspassen i augusti så jag kan flytta ifred den 15:e, sen; sova. Sjukt trött och missar fotbollen. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Niklas Persson

Stött på en "Buffy" eller "Jack´s fruitstamp" någon gång? Eller kanske en "Strawberry smash"? Några favoriter jag upptäckt i hufvudstaden :)

2008-06-19 @ 22:55:49
Postat av: Ulrika

hahaha, tant-Linda=P fast drinkböckerna överväger nog våtservetterna, tycker jag!

2008-06-29 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0