En dag i hårets tecken.

Så, idag har jag klippt mig och gjort lite slingor, vart inga jätteförändringar eftersom att jag är en megafegis vad gäller hår, mitt är så sprött och ömtåligt. Lite "sol"blekt bara :P Ni får kanske se en bild efter midsommar, där lär det väl tas bilder...

Påtal om bilderna jag hittade igår, vad jäkla långt hår jag en gång hade, massor! På den där bilden har jag luggen bakåt ändå, annars såg jag ännu mer ut som kusin Det. Jag är inget jättefan av aslångt, finare lockar när det blir lite kortare... Trots det håller jag på att spara ut det nu som en antireaktion på att jag klippte det så kort innan backpackingen.

Jag hoppas att jag får de saker jag beställt snart, bara CDON som meddelat att det skickat paketet. Jag är så sugen på att beställa hem parfym, men jag vill vänta tills jag får hem de andra tre paketen (kläder och böcker gånger två) innan jag beställer fler. Nu är ju frågan bara vilka parfymer som ska beställas hem, några tips? Just nu är jag jätteförtjust i Library of Fragrance som har allt från doften av drinken Sex on the Beach och Jordgubbsglass till lukten av regn, tomat och smuts. Så det verkar bli ett lass hem från eleven.se snart!

Jobb imorgon, tre dagar, ända fram till fredag! Har jobbat 5 veckor när jag börjar imorgon, det är coolt. Nu måste jag fan sova. Fort! Fast... Kanske lite Kambodja-tillbaka-blickar med baguette och Den Skrattande Kon först... Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0