Between the Sheets

Yes, grejerna från eleven kom idag! En helt sinnessjuk chock fick jag dock när jag luktade på doften Between the Sheets från Library of Fragrance som jag beställt, jag luktade på den i Stockholm och en del av mig dog när den var out of stock. Jag älskade den! Måstade ha den. Och nu fick jag den. Då luktar den helt plötsligt ogräsmedel. Seriöst! Ut med exotiskt och lockande och in med apelsinsurt hembränt. Blä!

En trevlig överraskning var dock det lilla doftprovet av Pink Sugar från Aquolina, den ska tydligen vara det störta i Staterna just nu. Creds för att den luktar varmt, ocreds för att den för tankarna till något man fick med Perfume Barbie när man var 5. Sjukt sötsliskig, kul att testa!

Nu har dom äntligen slutat klippa gräset (det lyckas dom alltid sätta igång med när jag vill sova och ska jobba natt) så jag ska ut och lapa lite sol i kylan, innan jag drar till jobbet och alla andra ger sig ut och festar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0