Tänk om...

det hade varit lika enkelt i verkligheten som på taaz.com att testa olika hårfärger och frisyrer och slippa det bångstyriga krull man fötts med.

Blondin
Rödblondin
 Brunett 
 Svarthårig 
Hittills får jag nöja mig med det ni ser till vänster. Seriöst, ni får inte missa att testa själva. Underbart lätthanterad editor, slår att sitta och pilla dit nya frippor i Photoshop! 

Vad tycker ni då? Jag är sjukt ful i lugg för det första. Annars måste jag säga att jag tycker att jag passade bäst i den bruna färgen, men frisyren på det rödblonda håret uppe till höger är grym. Som sagt, tänk om man kunde styla det sådär... och få det att hålla!

Nåja, när jag inte suttit inne på taaz.com idag, har jag sorterat lite i den låda av panik flytten är. Fixat el till nya lägenheten, skickat bilder så att vi kan lägga ut annons på lägenheten. Planerat lite flytt i allmänhet, minst 25 kartonger med prylar lär det bli, plus möbler och mammas och pappas grejer. Yey. 15:e augusti bär det av, så våga inte missa "hejdå-Sundsvall-och-lägenhet"-festen här den 13:e! ;D

Resten av dagen (min enda helt lediga denna vecka), spenderades med att rota runt på Birsta, shoppade vinställ till all sprit/vin jag snart kommer få och lite burkar till mina likörer jag tänkte göra i sommar. Limoncellon är snart drickklar faktiskt! Tänkte fortsätta med att göra körsbärs-, krusbär- och vildhallonlikör. När frukterna väl behagar att komma.

Dagen avslutades iallafall fint med lite solning vid poolen i Allsta, lite hämtmat och trevligt sällskap. Imorgon blir det jobba natt extra med skift 3. Nu ska jag leka lite mer på taaz! ;)

Kommentarer
Postat av: Niklas Persson

taaz, wow

2008-07-11 @ 00:37:28
Postat av: Malin

Ooh I like. Det där ungefär vad jag håller på med fast på riktigt, men det där är sjukt mkt billigare och roligare :P

2008-07-11 @ 00:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0