Den där känslan

Det har varit så mycket senaste tiden att jag inte ens kan sitta ner utan att göra någonting nu, jag blir tokig och känner mig lat. Rastlös som en galning, det kliar mentalt. Känner enorm stress inför flytten också, när den blev så påtaglig. Alltid något att oroa sig för! 

Äsch, jag måste bara lära mig varva ner efter en intensiv period, jag måste vara en av de sämsta på det!
 
Lugn och fin ledigdag annars. Stan och fika med Malin och sen födelsedagsmiddag för Lars lillebror Per. Jag hade med mig bikinin och tänkte försöka ta mig ett litet dopp i poolen, men det fick jag äta upp när vi satt ute och åt och regnet höll på att riva stället. Skitväder. Imorgon hoppas jag på sol så att jag kan få lite färg innan Göteborg och plugg i ett år. Pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0