Phew

Veckan från helvetet är över, och vi överlevede båda två! Äntligen lite ledigt! Igår kom jag i säng kvart över sex, somnade sju, klockan ringde halv elva. Då hoppade jag upp, eller snarare rullade ur sängen och kröp iväg och förbannade livet i allmänhet innan jag åkte till Plantagen med misson att köpa en blomma att liva upp lägenheten med inför visningarna. När jag kom hem, satt ner blomman och tittade på den, insåg jag att jag kanske inte skulle köpt den där blomman som jag vart kär i vid första ögonkastet. Det vart nämligen en svart blomma. Och en svart kruka. Den livade upp grymt mycket! Verkligen.
 
Städningen gjorde susen, jag var själv chockad över hur snyggt vi hade det här hemma. Och visningarna gick jättebra, alla spekulanter har varit så trevliga så! Lägenheten är inte såld, vi har någon visningar kvar, men vi har fått bud iallafall. Vilken lättnad! Det firades med middag och födelsedagskalas i Matfors och efter det fest i Granloholm med en hel drös folk och lite krogen. Mycket trevligt att träffa alla dessa människor man inte stöter på så ofta!

Annars missade jag tyvärr att det var drinktema på festen. Så det vart en flarra av vinet, helt okej, inte lika gott som jag önskat att det vore och absolut inte lika gott som all-time-high-favoriten Beringer, men det slank ner.

Nu blir det lite shopping på ICA, sen en gomiddag, taccos? Och lite film och snacks. En lugn kväll är sjukt behövlig efter all stress. Nästa helg blir det lönehelgsfest, hoppas jag iallafall. Fetlönen är värd att fira! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0