Onsdagsutgång

Jajamensan, mamma är här, vi skrev på lägenheten imorse. Nu är den såldsåldsåld! Jag hade faktiskt inte tänkt att gå ut ikväll, eftersom att min mor åkt 40 mil hit och vi träffas typ två gånger om året, men sen smög hon fram att hon planerat att gå ut ikväll. Då var det klappat och klart. Fira att lägenheten är såld på Patsys födelsedagsfest... Och vem vet, jag kanske hinner med att fira henne lite också? ;)

Shoppade lite med fru Bergquist på rean idag också. Ett par skor, en kofta. Jag köpte också, med skräckblandad förtjusning, ett par short för 75 spänn. Dom har nämligen hög midja, men inte "Åh, det är så inne med hög midja, så vi gör ett par shorts med sån för att hänga med lite" utan "Åh, vår målgrupp är kvinnor 50+ och vi gör höga midjor på allt så att våra kunder kan dölja att de fött 4 barn".  Dom tänkte jag ha på mig ikväll, för att se hur det känns.

Sjukt fint väder annars. Och Lars mamma har skaffat katt lagom till jag flyttar till Göteborg. Sjysst värre. Nu ska jag duscha och fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0