Nybliven Chalmerist

Sådärja, då var första dagen avklarad. Det gick sjukt bra, folk verkar trevliga! Imorgon börjar vi stenhårt med att plugga matte i två veckor inför en två timmars-tenta nästa fredag för att avgöra hur vi ligger till kunskapsmässigt, vi blir sen uppdelade efter hur mycket vi kan. Jag har ärligt talat ingen aning om hur det kommer gå, men det ska bli skönt att börja plugga på riktigt. Böckerna vart sjukt mycket dyrare än jag tänkt. Såklart.

På torsdag blir det grillning och "sport", annars är det inte så supermycket inplanerat tror jag, bastukväll, laserdome och barrunda. Lars lär man ju dock inte se röken av på 4 veckor nu, det svinet! Nu ska jag packa upp och städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0